Saturday, January 22, 2011

Bongkarrr...Kali Ini Umno "Kantoi" Habiss




Pakatan Rakyat sekali lagi dapat membongkar perangai "Jahat" Umno dalam cubaan menggunakan kanak-kanak bagi meraih undi untuk parti mereka yang dilihat semakin dibenci oleh rakyat.

Terkini,Umno mengguna muslihat dengan mengedarkan beribu-ribu gula-gula yang dibungkus dengan menggunakan lambang yang berlogokan BN kepada kanak-kanak,Menurut ADUN Teja YB Chang Leh Kang,PR mengecam tindakan jijik Umno dan BN yang dilihat menggunakan kanak-kanak dalam usaha mereka meraih simpati rakyat dalam usaha mengekalkan kuasa meraka yang semakin reput.

Tindakan yang melampau ini lihat sebagai kesinambungan daripada pemberian pecuma beg sekolah yang berlambangkan Umno dan BN tempoh hari."Kami difahamkan bahawa gula-gula ini diberikan kepada kanak-kanak bagi meraih sokongan ibubapa mereka"kata YB Chang lagi.

Turut hadir dalam membuat laporan ini ialah Naib Ketua Cabang PKR Tapah,Tan Kar Hing dan Setiausaha Pusat Khidmat Masyarakat Pas DUN Air Kuning Kamaruddin Abdul Karim.Mereka meminta menteri di Kementrian pembangunan wanita iaitu Shahrizat memberikan perhatian mengenai kempen "Jijik" parti ini terhadap kanak-kanak yang masih mentah dan tidak perlu di jadikan bahan untuk kempen mereka.

No comments:

Post a Comment

Terimakasih atas cadangan dan pandangan. **Your suggestion and advice is highly appreciated.** passpk@hotmail.com